+370 690 71000

Naujienos

Turime svarbių žinių!!!  Pavasarį atbunda gamta, atbundame  ir mes, juk jau norisi iškišti nosį ar ne? Pastebėjome, kad pavasarį, vasarą labai padaugėja besidominčių pažintinėmis kelionėmis autobusu. Šių kelionių pagrindinis privalumas tas, kad nuodugniai susipažįstate su viena ar keliomis šalimis – važiuojant patogiu autobusu klausote profesionalaus gido, kuris nuodugniai pasakoja šalių, kurias pravažiuojate istoriją ir kitus […]

Sausio 20-22 dienomis vyks 5-oji tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda ADVENTUR 2017 Vieta: Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“, 3, 4, 5 ekspozicijų salės   ADVENTUR – vienintelė tarptautinė turizmo, kelionių ir aktyvaus laisvalaikio paroda Lietuvoje, skatinanti turizmo paslaugų populiarinimą ir aktyvų gyvenimo būdą. Čia „po vienu stogu“ rasite visus sėkmingo turizmo verslo elementus: […]

Mieli klientai, puikios žinios! Nuo šiol Tailando dar daugiau! Skriskite į Puketą ir aplankykite nuostabiuosius Krabi bei Kao Lako kurortus! Jūsų  svajonių atostogoms TAILANDE siūlome KRABI kurortą, kuris vilioja baltais paplūdimiais bei nepakartojamais peizažais: miškais apaugę kalnai, urvai, mangrovės, karštosios versmės ir šimtai netoli pakrantės pabirusių mažyčių salelių. Krabi kurortą pamils visi, kurie mėgsta netrukdomi […]

Mes augam ir ieškom faino kolegos darbui Telšiuose. Jei tu esi optimistas, mėgsti dirbti su žmonėmis ir keliauti, organizuoji keliones sau  ir savo draugams,  žinai, kur Juodoji  jūra ir kur šilta sausį, tai mes ieškome TAVĘS. Tu turėsi jaukią darbo vietą, keliones už savikainą, nemokamus infoturus ir 5 d.d. savaitę. Privalumai: – patirtis turizmo srityje; […]

Mieli klientai, Sveikiname visus su žiemos pradžia! Žiemos pradžia – švenčių laukimo metas. Ir dabar Šv. Kalėdų laukti bus dar smagiau, nes pristatome „Advento kalendorių“! Iki pat Kūčių kasdien pateiksime ypatingų pasiūlymų, kuriais tikrai liksite sužavėti, tad su nekantrumu laukite pasiūlymų  ir sužinokite kokią staigmeną Jums paruošėme. Pirmieji pasiūlymai! GRUODŽIO 1 D. PASIŪLYMAS TENERIFĖ Išvykimo […]

Nenumaldomai artėja šventės, tai tas periodas kai norisi trumpam sustabdyti laiką, daryti gerus darbus. Mums, suaugusiems, šventinės dovanos labiau formalumas, pamaloninimas, tačiau mažieji ko gero švenčių labiausiai ir laukia dėl Kalėdų ryto, staigmenų po eglute ir dovanų. Šiemet pasiekėme daug savo užsibrėžtų tikslų – tapome Tez Tour kelionių organizatoriaus VIP partneriais, paklojome tvirtus pamatus bendradarbiavimui […]

Mieli turistai, informuojame, kad tik „Tez Tour“ turistams, įsigijusiems bilietus į zoologijos ir botanikos parką „Oasis park“ Fuerteventūroje, suteikiamas nemokamas įėjimas vaikui iki 12 metų.   Akcijos sąlygos: Akcija galioja įsigijus bilietus į zoologijos ir botanikos parką „Oasis park“ tik iš „Tez Tour“ atstovo. Akcija galioja tik įsigijus bilietus 2 suaugusiems ir 1 vaikui (DBL […]

Šiandien atidarome 2017 m. vasaros atostogų sezono išankstinius pardavimus! Praėjusios vasaros atostogų akimirkos bei įspūdžiai nuotraukų albumuose atsidurs jau netrukus, todėl dabar pats tinkamiausias metas pasinaudoti visais išankstinių pardavimų privalumais ir   susiplanuoti ateinančias  savo vasaros atostogas!   2017 M. VASAROS POILSIO ATOSTOGŲ NAUJIENOS: JUODKALNIJA – kalnų supamas gamtos ir istorijos lobis. KROATIJA – Dubrovniko […]

Sekite mus Youtube kanale ir pirmi pamatykite filmuotus vaizdus iš įvairių pasaulio viešbučių savo, o ne Trpadvisor’ių akimis. Toliau bus tik daugiau. Puf..ir tu jau Youtube’j.. 😉

Informuojame apie turistinio mokesčio Balearų salose įvedimą. Mokestis bus renkamas Maljorkoje, Minorkoje, Ibizoje ir Formenteroje. Visi klientai (virš 16 metų) privalės sumokėti turistinį mokestį registracijos viešbutyje metu (grynais arba banko kortele). Mokesčio dydis apie 1-3 EUR/asm/diena.